johannalu

Johanna Lundgren

Slut på dagen.

Publicerad 2012-04-26 21:10:35 i Allmänt,

Är nu hemma, de hade sagt fel tid till mig så slutade 20.00 istället. Det som var synd var att jag då hade hunnit att träna en timme, men hade ju inte med mig kläderna eftersom att de sagt 21.15 till mig och då har träningen redan slutat. Så det var trist, var så sugen på att träna badminton, men kanske blir imorgon?:)
Nu ska jag försöka läsa lite inför tentorna och sedan packa inför imorgon. Ska jobba med projektet med Ida imorgon samt pappa kommer då:D Även min älskling kommer på kvällen så känner på mig att morgondagen kommer bli bra!:D
Sovgott mina sötnosar!<3

Bjuder på en stjärnhimmel som fanns i Spira (där vi var på studiebesök igår).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela