johannalu

Johanna Lundgren

Överraskningen.

Publicerad 2012-04-19 22:27:37 i Allmänt,

Som jag nämnde igår så hade jag en sak att berätta för er. Idag har jag nämligen lyckats skaffa två jobb, inte helt fel va?! Är så sjukt glad!!! Sen så kom även min bästaste bror hit, så nu känns allt rätt underbart, många bekymmer försvann och man kan bara njuta. Får rå om honom hela helgen vilket känns great, vi ska ner till Karlskrona och se på badminton EM, så himla coolt att det är i lilla Sverige=D Livet går bra nu kan jag meddela!

Men de här mysiga människorna saknar jag MASSOR, min underbara taikonsläkt;)♥

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-04-19 22:46:03

Vad är det för jobb?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela