johannalu

Johanna Lundgren

Onsdag.

Publicerad 2012-04-04 21:02:41 i Allmänt,

Idag har jag varit på studiebesök som jag tidigare nämnde. Sedan hade jag en föreläsning mellan 13-16 och efter det så har jag mest tagit det lugnt samt ätit middag. Har även hunnit skypea med älsklingen=) Funderar på om jag ska försöka skriva en inlämningsuppgift, skulle vara skönt att göra bort den, men vi får se=) Vad har ni gjort idag? Något roligt hoppas jag iaf!
Imorgon ska jag fara hem till min kille och tidigt på fredag bär det av till Stockholm och en mysig helg hemma hos mamma! Längtar så, var ett tag sen vi sågs. Är så himla skönt att komma hem och bli lite bortskämd, hehe;)

Den här bilden är från i julas när jag och mamma bakade=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela