johannalu

Johanna Lundgren

Mot Stockholm.

Publicerad 2012-04-06 08:13:16 i Allmänt,

Yaay, beger oss nu till Stockholm för att mysa med mamma hela helgen=D tagga tagga, vet dock inte vad vi ska göra men det märker vi, kanske bio, kanske shopping i Stockholm=) Blir då massa mat iaf haha, mamma sa att hon inte vet hur vi ska hinna äta allt;) Sen har hon gjort ett påskägg till mig och ett till Jocke. Jockes innehåller godis men jag äter ju inte sånt nu så får se vad jag får. Är lite utav en plåga att ALLA äter massa godis precis framför näsan på en nu under påsken, men det är tur man har självdisciplin;) Men man ser ju resultat på kroppen och det är det viktiga. Men njut av påsken alla och käka gott och godis nu, GLAD PÅSK!=) Kram

Ska tydligen bli storm eller nått sånt, så det är trist, men men man får gilla läget;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela