johannalu

Johanna Lundgren

Måndag den 23 april.

Publicerad 2012-04-23 17:49:09 i Allmänt,

Hej mina kära vänner!
Har haft så fullt upp i helgen under min vistelse i Karlskrona och badminton EM. En mycket cool upplevelse, tog en hel del bilder så tänkte ni skulle få se dem framöver=)
Idag så har jag varit så grymt trött, helt sjukt. Min brorsa for ju hem 2 i natt så kunde inte lägga mig förrän halv tre. Vilket resulterade i att jag knappt kunde vakna imorse, skulle egentligen träna då men vaknade inte av klockan, var alldeles för trött... Och sen så sov jag till tjugo minuter innan min föreläsning skulle börja, fattar inte att jag hann till skolan med en god marginal ändå hehe;) Direkt efter mina två timmar i skolan begav jag mig till Willys uppe på Österängen för att göra mitt första arbetspass där. Var lite nervöst och så men gick riktigt bra och det var himla roligt, så är säker på att jag kommer trivas där!
Efter det for jag hem och åt middag och nu ska vi strax fara till ett faddermöte. Känner mig trött och så ska jag träna imorgon bitti, så blir inte där så länge utan tänkte fara hem och sova så jag orkar upp:)

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela