johannalu

Johanna Lundgren

Måndag.

Publicerad 2012-04-16 22:24:17 i Allmänt,

Hej.
Idag har jag ändå hunnit med en del. Dagen började med att jag hade badmintonträning klockan halv åtta, efter det gymade jag ett tag och snackade lite med min PT. Efter det for jag hem, duschade och så, tog en sväng förbi A6 där jag lyckades få med mig två saker som jag kan visa imorgon. Därefter åt jag lunch samt handlade mat. Har ju även som jag tidigare nämnt, blivit kallad till två jobbintervjuer i veckan så det känns grymt bra!
Sedan tänkte jag plugga men var så trött så jag tog en powernap som var planerad till ca 30 minuter. Somnade vid tre och vaknade.... Sju.. Haha asså vad hände? Tror bestämt att jag var väldigt trött, ingen bra powernap där, 4 timmar haha snarare en halv natts sömn;) Har även hunnit tvätta idag och cillat lite:)

Nu ska jag iaf sova, godnatt mina vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela