johannalu

Johanna Lundgren

Lååång fredag.

Publicerad 2012-04-29 20:55:32 i Allmänt,

Det blev en riktigt lång fredag för mig, kändes det som iaf. Började dagen klockan 8 i skolan med projektjobb fram till 14.30. Därefter blev det en promenad hemåt och då ringer de från mitt jobb på Willys och vill jag ska jobba så snabbt som möjligt. Så jag skyndar hem, byter kläder och rusar iväg mot bussen. Tanken var att jag skulle jobba från 15.30 till 20.00 men en av mina jobbkompisar ville byta med mig så jag fick jobba till 20.30. Kan säga att jag inte klagar, man får ju extra OB då;)
Pappa kom vid 15 på fredagen så han fick underhålla sig själv medan jag jobbade, han sov så gick ingen nöd på honom. Det jobbigaste är att bussarna från mitt job hem går bara varje halvtimme på kvällar och just innan halv så missade den ju precis när jag slutade halv. Orkade inte vänta 25 minuter på den så valde att gå hem. Blev en promenad på ca 5 km, inte helt fel:)
Sedan vid kl 22 kom även killen min. Så blev en riktigt mysig helg kan jag säga!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela