johannalu

Johanna Lundgren

Helgens händelser.

Publicerad 2012-04-29 21:11:23 i Allmänt,

Hade som sagt både pappa och killen här i helgen, har haft det riktigt mysigt. Har dock varit väldigt trött så har sovit mycket, även en del på dagarna. Måste vara mitt jobb som gjort mig så trött:)
I fredags hände hann vi inte med så mycket eftersom att jag jobbade till på kvällen och Jocke kom först efter 22. Vi åt däremot en sen middag, typ vid 22 haha;) Jag och pappa ställde oss och gjorde en kycklingpaj, haha alldeles för sent egentligen men men, gott var det!;)

På lördagen vaknade jag 8.00 av mig själv och var pigg!? Inte alls likt mig haha, och då började jag städa, diska, boka tvättid och sånna saker. Sen vid 12 så for vi till hallen och tränade badminton (måste ju låta pappa "skrika"/tjata av sig) haha, nä men har haft han som tränare ända tills nu i höstas då jag flyttade. Så det var väll kul men är inte lätt att ha sin pappa som tränare. Så tur jag har micke som tränare nu, lite lättare att lyssna på och man kan inte gnälla som man kan göra mot sin pappa haha;)
Men iaf, när vi hade tränat klart så for vi hemåt och åt lunch, sedan slappade vi och sov lite. Kollade film och sånt resten av kvällen.

Idag så vilade vi mest och åt lunch, för pappa skulle fara redan vid just innan två så. Efter vi lämnat av han på bussen så for jag och killen min hem igen och myste och såg tv program, haha jag somnade också. Fattar inte hur jag kan vara så slut, helt sjukt!
Men var en riktigt mysig och lugnt helg. Så nu är det bara att tagga för en ny vecka fylld med projektjobb och träning!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela