johannalu

Johanna Lundgren

Fredag.

Publicerad 2012-04-13 08:01:31 i Allmänt,

Godmorgon alla underbara!

Jag sitter nu och äter frukost och ska efter det bege mig till vårdcentralen för att ta första Twinrix sprutan. Känns inte sådär jättebra, hatar att vaccinera mig, känns så obehagligt när dom sprutar in vaccinet i armen... Men måste ju ta den så bara att bita ihop=)
Senare idag kommer bästa Ida hit med killen och då ska jag och Ida ta tag i några inlämningsuppgifter så vi får dom gjorda och slipper tänka på dom. För nu till veckan lämnar hon mig för varmare breddgrader, vad lyxigt medan det inte är speciellt varmt här;) Ännu senare idag/kväll så ska jag fara till min underbara pojkvän och mysa hos honom hela helgen=D

Kram

Kommentarer

Postat av: Ida Bergström

Publicerad 2012-04-14 18:00:59

Skulle packat ner dej i resväskan :D

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-18 13:29:23

Ida Bergström: Haha ja det tycker jag med, saknar ju dig här hemma! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela