johannalu

Johanna Lundgren

London.

Publicerad 2013-06-26 05:45:31 i Allmänt,

Dagen började tidigt vid fyratiden och nu sitter vi i bilen påväg mot Skavsta flygplats. Där ska vi flyga till London, men innan dess blir det ett stopp på McDonalds för att äta frukost. Dom har faktiskt helt ok frukost.
Vi ska vara i London från idag till på lördag. Trevligt sällskap i form av killens släkt och många roliga händelser väntar. Vi ska besöka Madam Tussauds, musikal Queen, shoppa, pubhäng, god mat och mycket annat kul. Så vi hörs inte förrän nästa vecka.
Men jag hoppas att ni sover gott nu och kommer ha en lika underbar vecka som jag kommer!

Kommentarer

Postat av: ersi

Publicerad 2013-07-02 22:59:11

Härligt med lite resa så här på sommaren. Hälsa det gamla England från mig:)Hoppas ni får en kanon tid där borta:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela