johannalu

Johanna Lundgren

Nyttigast!

Publicerad 2013-01-16 22:53:26 i Träning,

Känns som jag är nyttigast i världen! Är så kul att vara och handla, folk äter så mycket skit alltså. Själv handlar man kvarg, grönsaker, frukter, fisk och kyckling och lågkalori äppelmos. Varför vara onyttig när man kan vara nyttig?
Vill du ha den fina vältränade kroppen, då gäller det även att äta bra, det räcker inte att träna. Det är i gymet man blir fit och bygger snygga muskler och i köket (maten man äter) man blir av med fettet som ligger utanpå musklerna. Tränar du och får muskler men inte äter bra mat så kommer dina muskler vara gömda bakom underhudsfettet. Så alla, nu kör vi nyttig och hälsosam mat!

Kommentarer

Postat av: faster M

Publicerad 2013-02-10 19:51:19

Önskar att du kunde skicka mig veckomatsedlar så att även jag kommer igång med rätt mattänk! Kram! <3

Svar: Vi kan fixa ett schema åt dig när jag kommer hem! Kram <3
johannalu

Postat av: Johanna i Blue Crew

Publicerad 2013-03-08 01:10:25

ÅÅH ÄPPELMOS! saknar sönder mig efter äppelmos här i Peru.

Keep going.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela