johannalu

Johanna Lundgren

Deff, dag 2 & 3.

Publicerad 2013-01-09 18:37:42 i Kost/Hälsa,

Igår blev det först badmintonträning på morgonen och sedan ett till pass på kvällen. Kosten går bra, men från idag och till på lördag så måste jag äta mer och speciellt mer kolhydrater så att jag ska orka spela i helgen. Fick veta att jag ska spela seriespel i badminton på lördag och då vill man ju ha energin till det. Valde därför att vila från träningen idag och tog istället en sovmorgon. Glöm inte bort att det är när du vilar/sover som du bygger muskler och under träningarna du bryter ned dom.
 
 
Idag har jag städat mitt rum, vilket verkligen behövdes, var dammigt kan jag säga. Skurade även golvet och bäddade nytt i sängen med helt nya örngott och påslakan. Kan visa er dom framöver. Sen har jag småfixat med andra saker också. Nu på kvällen blir det pyssel, ska nämligen göra en inspirations/motivations/mål tavla, där jag ska ha träningsbilder och peppande citat. Ni kan få se när den är färdig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela